Jul 1, 2011

Parkson

Assalamualaikum...

Cer tengok tajuk tuh..itu adalah petanda tempat membeli dan belah..
so taw-taw je la kan..time awal bulan ni..gaji sudah masyuk..
harus la bershoping sakan..
dan kali ni adalah kali pertama aku bershopping baju di Parkson...
dan agak sukar gak la nak mencari baju yang berkenan di hati..tapi tu la..orang kata..usha tangga kejayaan..
akhirnye jumpa gak apa yang di cari..

tapi pada mulanya aku tak de niat langsung kot nak bershopping..
sekadar mahu menemankan Kak Kema beli baju..
sekali entah cam mana aku terbekenan la plak dengan adalah baju and seluar tuh..
perghh..memang santek giler la...
teros merembat tanpa memikir 2,3 kali..
So beli kuantiti adalah harus sama ye..Kak Kema amek 3 helai..
dan aku pun harusla sama..biasala..da jadi kembar tak seiras ni..nanti ada plak yang kecik hati..haha

And shopping kali ni adalah 1st time menggunakan ATM kad secara teros..
xde la kelamkabut nak pergi Mesin ATM kalau duit tak cukup..
senang giler la..
hari ni boleh senyum lebar-lebar..hehe

p/s: berbelanja la secara berhemah..jangan ikot nafsu..=)


3 comments:

liena said...

grato jangan lupe. hahahaha.

lienahamdan said...

like komen kak lina kt atas, GRATO2. HAHA

eintanliana said...

bole aje..huhu