Jul 4, 2011

Qaseh Qasandra

Nama memang hot giler la..
Qaseh Qasandra macam Tajuk novel and tajuk drama pun ada gak kan?
tapi percayalah..nama tu memang wujud and nama tu untuk anak buah aku yang baru..sangat comel and tahan lasak..dalam ramai-ramai anak perempuan kazen aku ni..dia ni sorang je nama laen..al kesahnya kenapa aku pun tak pasti..sebab tak sompat nak interbiu kazen aku tu..maklumla..bizi sangat..

pengantin pada hari tersebut Qaseh Qasandra

Actually Ahad semalam kazen aku buat majlis Aqiqah & Cukur jambul untuk Qaseh..
memang meriah..sedara mara ramai yang datang..
jiran-jiran kat situ pun sporting habes plus rajin..dari awal majlis sampai la habes..mereka setia membantu untuk melancarkan majlis..toce.toce..=)

sedara-mara dan tenaga kerja di beri semangat dengan memakai t-shirt yang tertulis QQ crew..
yang disponsor oleh kazen ku..memang hot la majlis utk Qaseh..

barisan QQ crew..lelaki sahaja

Qaseh Qasandra yang super comel

p/s:hikmah majlis ni..dapat berjumpa dengan semua sedara mara belah ibu den...hoyekk

No comments: