Nov 26, 2012

Perkahwinan dan Pertunangan

Hye...

lame jugak aku tak berblog ye...sebab idea untuk menulis berkurangan suda..
tapi hari ni aku sempat-sempatkan diri jugak untuk menaip entry yang tak berapa nak best..tapi excited jugak la kalau cakap bab tunang dengan kahwin ni...sebab tahun ni macam berlumba-lumba and rancak giler sahabat handai serta kazen aku yang nak berkahwin and bertunang...meriah sungguh tahun 2012 and 2013 akan datang..so tahun ni kena la simpan cuti banyak-banyak..sebab tahun depan banyak event yang nak kena attend..huhuhu

so hari Jumaat hari tu Maksu ayish bernikah so dapat la aku layan feel macam mana suasana orang akad nikah kan..sebab rasanya aku tak pernah tengok orang menikah secara life..ni 1st time rasanya..sweet je okay...aku kena get ready untuk turn aku lak tahun depan..ceewwaahhh..gambar dorang menikah aku tak amekla pulak..hehe...besoknye pulak hari sabtu, hari persandingan pulak..ada 4 pengantin abg and adik yang abg da 2 bulan menikah..huhu..memang meriah la kenduri dia..pagi tu aku baru terhegeh-hegeh beli hadiah untuk Shidah..Selamat Pengantin Baru Shidaa....huhu

sorry gambar guna handset murah..macam ni la kualiti die..huhu

So, lepas kenduri tu terus gerak balik pergi Jempol, N.Sembilan. sepupu den plak nak bertunang Ahad tu...
tema purple ok..mentang-mentang la kaler ni tengah in...semua nak purple ye..Tahniah di ucapakan...and sepupu aku ni akan bernikah seminggu selepas aku ...nasebla..tak dapat la den nak datang kenduri ekau nanti..jangan mara eh..huhuhu..

congrats...rombongan lelaki dari Kelantan..jauh tu...huhu



p/s : 3 event dalam 3 hari..sangat memenatkan dan seronokla..tengok orang bahagia,,,hehe...da nak masuk bulan 12 kene start wat preparation intan oiii...



No comments: