Dec 3, 2012

Untuk 3 hari

hye kengkawan semua...tajuk entry aku kali ni feeling macam tajuk filem kan..
tapi aku wat jugak untuk filem kehidupan aku untuk 3 hari yang lepas...sebab 3 hari berturut dapat menatap muka tunang tersayang yang gediks,,,(ok aku pun feeling gedikss jugakla sebab kteorang insting sama..haha)* tetibe..padahal rindu..haha

hari Jumaat dapat menatap kejap je sebab kali ni die turun KL naik bas kan...macam zaman dolu-dolu...bercinta naik bas je..sebab tak mampu nak pakai kereta..sekarang ni cuba cut cost la..kate nak kawen kan..haha..itu pun Encik tunang bawak lari baby white aku pulang ke Pahang tercinta sebab da malam kan...maka gagah kan diri memandu kereta sorang diri dan aku teman die dalam tepon je la kan...=)


and Sabtu hari bershopping bersama family bakal mertua...hehe...cari sikit-sikit barang untuk majlis besar kami..sikit je la kan..sebab kena beli mana-mana yang termampu mengikut bajet bulanan...kang kalau beli sekali banyak memang ko terduduk mengenang duit yang mengalir deras..huhu..Nilai jadi sasaran dan bershopping dalam hujan renyai...syahdu sungguh..lepas penat bershopping teros shoot balik Pahang...ketika perot berbunyi singgah sebentar makan mee hailam + sate pak zainal kat Mentakab...memang terbaik..kenyang perut sambil tengok bola Malaysia vs Indonesia..naseb baik Malaysia juara....balik rumah muka ada senyum+kepenatan...balik terus bumm..eh tak jadi bumm..kite tengok dulu cerita Istanbul Aku Datang kat Astro First sampai habes...hehe

Ahad..activiti pergi pasar cari Ikan Patin + Ikan Talapia..ni perkara wajib kalau balik Pahang sebab nak makan tengahari secara berjemaah..haha...then teman tunang potong rambut...ni pun perkara wajib..haha...lepas makan, terus shoot balik KL and Encik tunang balik JB..before die balik JB makan dulu kat Kenny Rogers TBS..itu la cerita filem untuk 3 hari yang bermacam ragam..hehe

ikan patin woii...lambat ko pergi pasar tak dapek la nanti..habes licin ...

ok tu je..bai.


No comments: